Avatar billede Vovol38 Nybegynder
22. juli 2011 - 16:10 Der er 4 kommentarer

Kreativ webdesigner søges til samarbejde

Jeg er ved at starte et webbureau og er ved at skaffe et godt netværk så vi kan tilbyde fra den lille lette løsning til den helt store tunge løsning.
Vi er nu 5 personer, hvor vi hver har vores spidskompetencer så vi dækker hele området et professionelt webbureau skal kunne i dag.

Jeg mangler 1-2 kreative webdesignere som vil være en del af dette netværk og når vi får opgaver ind kan påtage sig at at lave et yderst professionelt produkt.

Vi tilbyder webdesign fra 1995,- og opefter

Vi tilbyder webdesign på md abb fra 199,- så du skal være villig til en md betaling.

Typisk afregner vi 70/30, dvs 70% af prisen til dig og når vi får en opgave ind går vi den igennem sammen og pris sætter den, hvis kunden ikke har valgt en abb hjemmeside.

Lige nu har vi 3 opgaver inde og måske 3 opgaver på vej og vi er ikke online endni

Lyder dette spændende kan du kontakte mig her eller på vovol@ofir.dk

Mvh Jimmi
Avatar billede torotune Nybegynder
23. juli 2011 - 19:56 #1
Hej, det lyder fantastisk, men hvordan kan man tilbyde professionelt webdesign for 1995,- aflønne en eller flere medarbejdere - og stadig tjene penge på det?
Avatar billede Vovol38 Nybegynder
23. juli 2011 - 22:42 #2
Nu står der også fra 1995 og det er jo ikke den store løsning men stadig et professionelt produkt.
Udover dette er det intet problem, hvis man bare har det rigtige netværk ;-)
Avatar billede computerlab Nybegynder
25. august 2011 - 09:35 #3
Er der stadig åbent for samarbejde?
Avatar billede Vovol38 Nybegynder
25. august 2011 - 09:51 #4
ja det er der og du kan skrive til mig på vovol@ofir.dk