Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2011 - 21:10 Der er 4 kommentarer

Opgradering af Grafikkort på en mac?

Hej, jeg har en MacBook Pro fra 2010, og jeg ville måske gerne have et kraftigere kort i min Mac, kan jeg det?

Hilsen.

-Daniel
Avatar billede chalde Seniormester
19. juli 2011 - 21:17 #1
Kort svar: Nej
Længere svar kan du få ved at søge google. Mange spørger en lang række andre steder, og ligeledes er svaret: Nej

Generelt er opgradering af grafikkortet i bærbare umuligt, og såfremt der er muligt, er det en dyr affære som ofte medfører varmeproblemer.

Ønsker man en maskine der kan opgraderes: Køb en stationær.
Ønsker man en maskine der kan opgraderes som man selv ønsker det: Køb en pc.
Avatar billede chalde Seniormester
19. juli 2011 - 21:19 #2
Hvis du ønsker en bærbar i fremtiden med mulighed for at udskifte grafikkort, så skal du finde en med MXM moduler.
Men igen: De er dyre og kølingen er sjældent effektiv nok til at skifte til et kraftigere.
Avatar billede kjeldsted Novice
19. juli 2011 - 22:33 #3
Og lad mig da spørge: Til hvad er kortet ikke stort nok?
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2011 - 00:16 #4
ok