Avatar billede catu Nybegynder
19. juli 2011 - 12:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forlængelse af netværk

Jeg har i dag 2 Airport Extreme basestationer, hvor den ene er sat sammen med mit adsl modem i stuen, og den anden giver kablet netværk på 1. sal, ved at fange den anden trådløst.

Jeg har nu ført et cat 7 kabel op på loftet, og skal have delt det ud til 2 mac minier på 1. sal. I stdet for at købe en gigabit switch tænkte jeg at jeg ligeså godt kan bruge den anden base station, der jo har indbygget gigabit switch. Kan det godt sættes sammen således at den anden basestation stadig forlænget der trådløse netværk, men bruger netværkskablet til trafikken? Så kan jeg nemlig sætte mine nas enheder på den oppe på loftet også. Håber det er forståeligt :)
Avatar billede pstidsen Novice
19. juli 2011 - 12:37 #1
Det er ikke tilladt at have to åbne spørgsmål om det samme. Luk det ene. Se her hvordan: www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede catu Nybegynder
29. maj 2012 - 12:07 #2
lukker