Avatar billede lurup Ekspert
18. juli 2011 - 22:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Salgsopstilling til hus

Jeg skal bruge en salgsopstilling til et hus.
Vil både ligge den samt billeder på en hjemmeside (egen webhotel)
Håber det vil være mulig at printe en salgsopstilling ud med.
Vil gerne betale lidt for software...gerne på dansk.
Har webhotel hos one.com
Hvad skal jeg bruge ???
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2011 - 22:45 #1
Skal der være nogen "funktioner" i eller er det "bare" fremvisning af fakta ?
- hvis det er det sidste, skal du ikke bruge andet end HTML.
Avatar billede kjeldsted Novice
18. juli 2011 - 22:45 #2
Jeg må nok indrømme jeg ikke er 100% med.

Vil du have en til at programmere en hjemmeside med dine billeder, spørger du hvordan du får din såkaldte salgsopstilling op på siden, og hvad er en sådan salgsopstilling.
Avatar billede lurup Ekspert
18. juli 2011 - 23:00 #3
Skal have en hjemmeside hvor der er samme forside som ved en ejendomsmælger fx www.home.dk

der skal stå alle oplysning om huset samt være et billede og link til fx 20 andre billeder...
haven
stuen
køkken
gang
indkørsel

så det er nok bare en markro jeg skal bruhe jeg skal bruge til en hjemmeside og skal kunne printes ud
Avatar billede kjeldsted Novice
19. juli 2011 - 00:03 #4
Hm. Blev vist ikke meget klogere dér.

forsiden på www.home.dk er jo bare et danmarkskort og en søgeformular.
Og eftersom det tyder på at du vil have et brugerdefineret design, er det så noget du selv vil lave og have hjælp til, eller vil du have én til at lave det (siden du har valgt kategorien Opgaver).

så det er nok bare en markro jeg skal bruhe jeg skal bruge til en hjemmeside og skal kunne printes ud

??? Mener du at du vil have en knap der hedder "Print side", oder was?
Avatar billede lurup Ekspert
19. juli 2011 - 00:36 #5
Avatar billede danco Nybegynder
19. juli 2011 - 02:28 #6
Jeg vil meget gerne give dig et tilbud på en sådan løsning, men hvis den er til kommerciel brug vil prisen typisk være lidt højere.

Jeg forestiller mig at man laver et interface hvor alle oplysninger skrives ind, billeder uploades mv. og derefter vil boligen kunne vises i en annonce som den du linker til. Mht print ville jeg vælge at lave en funktion der printer annoncen uden for megen grafik men med vægt på de faktuelle oplysninger.

Hvis du kunne være interesseret i et tilbud på ovenstående er du meget velkommen til at kontakte mig.
Avatar billede lurup Ekspert
19. juli 2011 - 07:36 #7
Jeg vil fint kunne nøjes med en word skabelon som jeg evt. kunne gemme i html format.
Findes det ikke..
er 100 % til privat brug
Avatar billede lurup Ekspert
14. september 2011 - 23:35 #8
lukket
Avatar billede Cheaffer Praktikant
02. februar 2017 - 09:58 #9
Tænker du i samme stil som www.colliersemner.dk ?
I så fald så har jeg erfraing med dette.
Avatar billede lurup Ekspert
02. februar 2017 - 11:04 #10
lukket