Avatar billede GKHerping Nybegynder
17. juli 2011 - 10:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HTC Touch HD opgrader til Windows Phone 7?

Kan man opdater en HTC Touch HD til Windows Phone 7? - eller Android
Avatar billede Cypern Nybegynder
17. juli 2011 - 13:12 #1
Nej ikke officiel og desuden er processor hastigheden alt alt for langsom med blot 500Mhz.

Sats på en ny Android telefon fremfor det skod WP7.
Avatar billede GKHerping Nybegynder
17. juli 2011 - 14:27 #2
okay, det var det jeg regnede med, smid et svar!
Avatar billede Cypern Nybegynder
18. juli 2011 - 10:42 #3
Nej ikke officiel og desuden er processor hastigheden alt alt for langsom med blot 500Mhz.

Sats på en ny Android telefon, så undgår du også en reboot i tide og utide som er normalen med windows phone styresystemet.

Du kan godt køre Android på den, men det vil aldrig være en fornøjelse, grundet den langsomme processor.

http://www.wpcentral.com/htc-touch-hd-running-android-2-0