Avatar billede kdn1234 Praktikant
17. juli 2011 - 10:00 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Mangler en bærbar

Hej med jer.

Sad og kiggede lidt på forsiden af bilka's nye tilbudsavis. Der er en packard bell easynote tk81 sb-573nc. til 4000.-

Søgte den efterfølgende på EDB-Priser og læste anmeldelserne. http://forum.edbpriser.dk/forums/p/125598/792244.aspx#792244

Er der nogen der har erfaring med Packard ??

Og er der forskel på HP og Packard ?

Og er den fra Bilka ikke pengene værd og skal man i stedet vælge noget andet og i så fald hvilken (maks pris omkring de 4K)

Hilsen

KDN
Avatar billede Svennebanan Nybegynder
17. juli 2011 - 10:22 #1
Har selv en Packard Bell nu, for havde hørt de skulle være gode. Købte den sidste vinter, hvor jeg før havde haft en HP i 3 år som ikke var specielt god, slet ikke til at game. Men denne nye com gav mig virkelig troen på at det nu var Packard Bell man skulle gå over til, så har lige stået for at købe min lillebrors nye com som kører Crysis 2 perfekt!
Hans kostede omkring 6000, så hvis du er villig til at ofre dette kan jeg varmt anbefale den, for den er virkelig nice ;)

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/375914/Packard-Bell-Easynote-LS11.html

Tjek den selv ud og så giv mig besked om det var noget du kunne bruge ;)

Lillebrors nye com: Packard Bell
    • 17,3" Slim LED Glare 1600x900
    • 2,3 GHz Intel Core i5-2410
    • 8 GB DDR3 RAM
    • 640 GB harddisk 5400 RPM
    • ATI Radeon HD 6650 1 GB

Jeg brugte Wupti.com begge gange til at købe computere, fordi de var billigst...
Avatar billede kdn1234 Praktikant
17. juli 2011 - 10:49 #2
Hej Svennebanan

Syntes måske at det er lige i overkanten med de 6K.

Det var også anmeldelserne på EDB-priser der fik mig til at overveje det en ekstra gang....
Avatar billede Pengesvend Nybegynder
17. juli 2011 - 11:31 #3
Hvad skal den bruges til?

Hvis det bare er surf og lidt tekst/data behandling er den god nok.

Det eneste man skal være opmærksom på når man køber elektronik i et stort varehus er, at der ofte går mellem 3-4 uger inden man får sin vare igen hvis den går i stykker.
Avatar billede kdn1234 Praktikant
17. juli 2011 - 22:04 #4
Det er til vores datter.

Hun bruger den til spil osv.
Avatar billede Pengesvend Nybegynder
20. juli 2011 - 15:39 #5
Er det nogle krævende spil?

Hvis det ikke er nogle rigtig krævende spil burde den du henviser til være tilstrækkelig.
Avatar billede kdn1234 Praktikant
08. august 2011 - 21:19 #6
Lukker tråden.

Fik lidt kolde fødder mht. til den pc, efter at have læste at flere af de erfarne bruger her på siden ikke var "vilde" med AMD på en bærbar...