Avatar billede zekedk Novice
16. juli 2011 - 10:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mit webcam virker ikke på hjemmesider mere

Hey

Har en macbook pro, hvor jeg sagtens plejer og kan sidde på f.eks. chatroulette også tænde for mit cam. Men har installeret 3 opdateringer, men tror ikk det har noget med dem, og gøre, men har så os installaret en plugin fra google så man kan bruge webcam på google plus. Men efter det så virker det ikk på andre hjemmesider mere. Nogen der har nogen anelse om hvad der er gået galt? :)
Avatar billede Clavilla Nybegynder
16. juli 2011 - 10:38 #1
Hvis ikke du har gjort det, vil jeg anbefale dig at opdatere den seneste driver. Hjælper det ikke, kan du evt. prøve at afinstallere det plugin til google, fordi du kunne sandsynligvis godt være det.

Kør en fejlfinding på dit webcam, se om den finder noget.

Hvis det ingen af de overstående ting hjælper, så prøv dette som sidste udvej: http://support.apple.com/kb/HT3964?viewlocale=da_DK
Avatar billede zekedk Novice
14. august 2011 - 10:14 #2
Det er så åbenbart ikk et plugin, og det er den nyeste driver... :S Hvordan kører man en fejlfinding?
Avatar billede zekedk Novice
05. september 2011 - 20:00 #3
...