Avatar billede LaCeNi Nybegynder
15. juli 2011 - 22:52 Der er 36 kommentarer

Adobe Flash Player virker ikke!

Hej:-)

Har nu prøvet at installere flash player på min nye bærbar i 5 timer! Når jeg går ind på siden, trykker jeg på download og den begynder at downloade. Det går fint, og siden viser at jeg nu har installeret programmet. Men så går jeg ud på skrivebordet, og der er intet ikon. Har også søgt efter det overalt på computeren, men det er ikke til at finde!

Så mit problem er, at flash player bliver installeret, men hvor bliver det af??

Ps. Kan det have noget med mine virusprogrammer at gøre, at de måske blokerer programmet?

På forhånd mange tak!
Avatar billede pstidsen Novice
15. juli 2011 - 23:05 #1
styresystem?
browser?
Har du installeret den rigtige version?

Har du trykket start og så skrev adobe flash player og så kommer der ikke noget??

Prøv at gå ind i "Tilføj eller fjern programmer" og se om den ligger der.
Avatar billede LaCeNi Nybegynder
15. juli 2011 - 23:16 #2
Jeg bruger Windows 7, med Internet Ewplorer 9 64 bit.

Jeg har fundet flash player inde i "tilføj og fjern programmer" så det må jo være der, men kan ikke få det til at fungere. Har lige prøvet at hente flash player 64 bit, men det virker heller ikke.
Avatar billede pstidsen Novice
15. juli 2011 - 23:26 #3
Avatar billede LaCeNi Nybegynder
15. juli 2011 - 23:31 #4
Det har jeg nu gjort, men det virker stadig ikke:-(

Har læst nogle flere tråde nu, og flere skriver at der ikke er blevet lavet en flash player til 64 bit, er det sandt?
Avatar billede pstidsen Novice
15. juli 2011 - 23:39 #5
jeg har 64 bit og det virker upåklageligt, så nej!
Avatar billede LaCeNi Nybegynder
15. juli 2011 - 23:45 #6
Utroligt! Nå men, jeg prøvede lige at hente Internet Explorer 9 32 bit, for flash player skulle virke, men min computer kan ikke køre Internet Explorer 32 bit, så aner ikke hvad jeg skal stille op!:-(

Har du også Windows 7, med Internet Explorer 9 64 bit?
Avatar billede pstidsen Novice
16. juli 2011 - 00:06 #7
ja, nu bruger jeg ikke IE normalt, men har 64 bit ;)
Avatar billede LaCeNi Nybegynder
16. juli 2011 - 00:08 #8
Ok, hvilken browser bruger du så, for så vil jeg hente den:-)
Avatar billede pstidsen Novice
16. juli 2011 - 00:29 #9
Jeg bruger Opera, men det er lidt en smagssag. Jeg synes den er rigtig god, men den er bare ikke rigtig slået igennem på markedet og derfor bliver den ikke brugt meget. Hvis du vil have en som der er flere der har, men med samme hastighed som Opera, så tag Google Crome. Mange har FireFox (forstår ikke helt hvorfor. Synes ikke den er specielt hurtig, har gode funktioner el.lign). Den sidste du kan vælge er Safari, men det vil jeg ikke anbefale!

Altså: Google Crome hvis vil have en browser som du kan få hjælp af andre til (ved ikke hvor dit computer niveau ligger). Hvis du kan klare det meste selv, så vil jeg vælge Opera.

Under alle omstændigheder er det den her version af Adobe Flash Player du skal have: http://get.adobe.com/flashplayer/download/?installer=Flash_Player_10.3_for_Windows_-_Other_Browsers&d=Google_Chrome_12.0&os=Windows%207&browser=opera
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juli 2011 - 00:27 #10
Kører du kun med IE9 eller har du anden browser installeret også?
Havde nemlig problemer med Flash player. Kunne kun have den installeret på en browser ad gangen.
Avatar billede LaCeNi Nybegynder
16. juli 2011 - 00:30 #11
Jeg kører kun på IE9, og er virkelig ved at give op snart!

Men læste lige at alle computere med windows 7, bliver leveret med IE 32 bit og 64 bit, men jeg har kun 64 bit, og når jeg henter 32 bit, siger den bare at computeren ikke kan køre den bit.
Avatar billede pstidsen Novice
16. juli 2011 - 00:30 #12
(PS: Jeg har begge versioner af Adobe Flash Player og der funger i både IE og Opera (og FireFox og Google Crome (ja jeg har 4 browsere)))
Avatar billede LaCeNi Nybegynder
16. juli 2011 - 00:32 #13
Hov, så først lige svaret nu :-)

Tak for forslagene, prøvede lige at hente firefox, men den kan heller ikke hente flash player, så er det computeren der er noget galt med?
Avatar billede LaCeNi Nybegynder
16. juli 2011 - 00:38 #14
Nejjjjjj, så dejligt! Efter installationen af firefox, virker flash player endelig!

Men er ikke så vild med firefox design, hvilket et af alle de overnævnte browsere minder mest om Internet Explorer, for den foretrækker jeg :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juli 2011 - 00:44 #15
Der står på siden at man måske midlertidigt skal deaktivere virusprogram for at hente programmet.
Har dog ikke problem i den retning her.
Direkte link: http://fpdownload.macromedia.com/get/flashplayer/current/install_flash_player.exe
Avatar billede pstidsen Novice
16. juli 2011 - 01:01 #16
#14: Ingen af dem ligner IE9, men den nye Opera (11.50) har faktisk, ironisk nok, fået et et gammeldags interface/design, så dén ligner IE8 mest af de ovenstående.

Hvis jeg skal vælge hvad der ligner IE9 mest, så er det Google Crome. Du kan jo prøve at downloade begge og se hvad du bedst kan lide.

Alternativt, hvis du gerne vil have FireFox, kan du downloade en ældre version af FireFox, da den (så vidt jeg husker) ligner IE mere. Vil vil dog ikke anbefale at du bruger den til ting som netbank, betalinger over nettet osv. i og med det er en ældre browser, er der flere sikkerhedshuller.

(Safari/apple kører sit HELT EGET DESIGN og kan på ingen måde sammenlignes med IE, så den tror jeg ikke du er interesseret i)
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
17. september 2011 - 11:44 #17
Nå hvordan går det med adoben? Jeg har nemlig samme problem.
Har endda fået adobe reader ind men kan ikke få playen.
Jeg har mistanke om at problemer måske stammer fra min downloder tid, da min TDC mobile bredbånd er meget dårlig her i Måløv. Jeg vil skifte til udbyder "3" og vil så se om nogle dage om det skulle blive bedre.
Men som sagt meget mærkeligt at ikke Playen vil men Readeren.
Avatar billede pstidsen Novice
17. september 2011 - 14:43 #19
Prøv derefter at installere igen
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
18. september 2011 - 10:42 #20
Tak for hjælp, jeg havde ccleaner men intet har ændret sig, jeg kan fortælle hvad der er lidt mærkeligt; når programmet indkøres ser man på tidslinien der kører fra 0 % til 100%/færdig, at den når den når 50% springer direkte til færdig. Der dukker så ikke noget færdig instalering op fra Windows men Adobe websie siger det er færdigt.
Endvidere godkender min Norton programmet og til sidst lægger programmet sig også ind i kontrolpanelet men ikke i programoversigten.
Vedr. ccleaner, den har jo nogle færdige udfyldte ruder/punkter, jeg tør bare ikke sætte flere flueben i de tomme ruder.
Skal jeg mon gøre det og i så fald, hvilke, ved du det?
Hilsen Leif.
PS jeg kunne jo også vælge at systemgendannelse fra et tidspunkt, for noget er der kommet ind.
Avatar billede pstidsen Novice
18. september 2011 - 12:13 #21
Hvis den er inde i "Tilføj eller fjern programmer", så prøv at afinstallere det med Revo uninstaller: http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html (jeg har aldrig prøvet programmet, men mange omtaler det som godt). Derefter Ccleaner igen (hvis du hakker flere "ruder" af i "Register" er det på EGET ansvar!!). Hvis du ikke kan installere det ordentligt nu, så er eneste udvej måske en systemgendannelse..
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
19. september 2011 - 10:57 #22
Hej igen og tak.

Jeg prøvede og jeg prøvede også med REVO og Ccleaner intet hjalp.
Så gik jeg til systemgendannelse 14 dage tilbage, det hjalp.
Selve programmet adobe player kunne jeg ikke få ind men you tube filmene kunne ses igen og det var nemlig yuo-tube der satte det hele igang med det mistede Adobe som de skrev jeg ikke havde den nye version af. Så hvorfor jeg ikke kan se og downloade adobe playe i program oversigten og til programmer forstår jeg stadigvæk ikke, men tak for ideerne. Hilsen Leif
Avatar billede pstidsen Novice
19. september 2011 - 16:53 #23
Prøv at downloade Flash Player her: http://www.softwarepatch.com/internet/flash.html i stedet for på adobes hjemmeside.
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
20. september 2011 - 12:16 #24
Tak, jeg kan se klip fra yuo tube uden. Men som sagt tak for hjælp.
Har du fået point. Jeg kan nemlig ikke rigtig finde ud af at gi' den skide pointgivning. Hilsen leif
Avatar billede pstidsen Novice
20. september 2011 - 17:43 #25
Nej jeg har ikke fået point. Jeg skal først lægge et svar og det gør jeg hermed. Nu skal du bare acceptere mit svar og IKKE dit eget!
Avatar billede pstidsen Novice
20. september 2011 - 17:46 #26
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
20. september 2011 - 21:36 #27
og hvordan acceptere jeg det?
Avatar billede pstidsen Novice
20. september 2011 - 21:41 #28
hak den lille kasse af ud for indlæg nummer 25 og tryk "Afgiv point" herunder
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
20. september 2011 - 21:59 #29
altså, jeg er virkelig i tvivl. hvor er den lille kasse, er det den grå lange med dato og nummer eller er det dit potræt, jeg har nemlig ingen andre lillekasse.
Og afgiv point herunder har jeg hellerikke nogen af.
Hilsen og undskyld
Avatar billede vejmand Juniormester
20. september 2011 - 22:01 #30
leifhemmingsen >> Det er fordi det ikke er dig der har oprettet spørgsmålet....
Det er kun opretter som kan give point.
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
20. september 2011 - 22:04 #31
ci ci! jamen så kan jeg kun takke skriftligt for hjælpen,.. til jer begge. Tak, hilsen Leif
Avatar billede pstidsen Novice
21. september 2011 - 17:18 #32
hehe der kan bare bare se. To med samme problem i samme tråd.

LaCeNi: Er dit problem løst?
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
21. september 2011 - 17:49 #33
Ja på en måde, da jeg stadigvæk ikke kan få Flach playen op at stå. Det der var You Tube der bad mig om at opdatere Flach Playeren. Det kunne jeg ikke, 5 dage brugte jeg så gendannede jeg systemet 10 dage bagud og så kørte filmene igen men uden Adobe flach Player, ok.
I går var der en anden der havde problemer herinde og jeg rådede hende til at system-gendanne, har ikke fået svar endnu.
Hvad med dig??
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
21. september 2011 - 18:09 #34
OK pstidsen, jeg troede det var LaCeNi der spurgte, Sorry
Avatar billede JetteSand Nybegynder
11. december 2012 - 17:26 #35
-Dette link hjalp mig til at få det at køre - endeligt efter flere forsøg - har også Firefox
Avatar billede JetteSand Nybegynder
11. december 2012 - 17:28 #36
Godt råd her