Avatar billede deksperten Nybegynder
15. juli 2011 - 19:14 Der er 3 kommentarer

flytning af apps til mobil

Hvis jeg har hentet en app til min mobiltelefon, fra android market ned på min computer. hvordan flytter jeg det så over på min telefon og installerer det?
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. juli 2011 - 21:44 #1
Kan du ikke "bare" forbinde din telefon til din computer og "trække" app'en over?

Det har jeg ihf. hørt skulle være det nemme med android, kontra iphone.
Avatar billede deksperten Nybegynder
16. juli 2011 - 09:53 #2
Du er en god hjælp, tusind tak :) Jeg ved godt du ikke umiddelbart ville vælge "Surftown", men jeg har flere dårlige med Tdc. Jeg har nu været inde for at bestille "Surftown", og går ud fra at jeg skal vælge enten Premium eller Webshop? Så bliver der spurgt om jeg vil have: VPS 512, 1024 eller 2048.............?????
Avatar billede jakobdo Ekspert
16. juli 2011 - 11:00 #3
Er det ikke forkert emne???

Men jeg gætter på vps X angiver hvor mange RAM din VPS skal have.

VPS = Virtual Private Server.
Så der har du din egen server helt for dig selv, og er ikke påvirket at en noob har noget kode som æder alle ressourcer på et fælles webhotel.