Avatar billede shelbaya Nybegynder
14. juli 2011 - 13:22 Der er 1 kommentar

Samle eller slette sine hotmail konto`er og konvetere til gmail.. Forslag?????

Hej Ekspert bruger,

Har en problemstilling som jeg selv har rodet mig ind i.

Har to Hotmail konti`er, længere historier hvorfor.

Men nu vil jeg gerne have en samlet e-mail konto. Her tænker jeg gmail med hensyn til brugervenlighed og muligheder af funktioner. Det skal være gmail.

Men jeg modtager en masse vigtigere e-mails på begge mine Hotmail konto`er. Hvordan kan jeg gøre det her smartest og mindst smertefrit. Nogle forslag?!

Tak for hjælpen på forhånd

Mvh

Jimmi
Avatar billede claes57 Ekspert
14. juli 2011 - 14:48 #1
opret først gmail - og så log ind på de sites, hvorfra du modtager mails, og ret din mail-adresse.
Kør med hotmail synkront i 2-3 måneder, bare så du er nogenlunde sikker på, at have fået alle med over. Husk lige at gennemgå for mails, du kun modtager en gang årligt (fx forsikringsoversigt og skat)