Avatar billede bjn Nybegynder
13. juli 2011 - 19:06 Der er 5 kommentarer

Hvor køber man et taletidskort på Kreta med engelsk vejledning og billigt DATA-forbrug

Avatar billede bauerdata Nybegynder
13. juli 2011 - 20:22 #2
Sorry det var et forkert link.
Her er et bedre et.
http://www.explorecrete.com/various/greek_sim_mobile_cards.html
Avatar billede jesperlangarm Nybegynder
14. juli 2011 - 13:38 #3
Det kan du. Koster omkring 10 euro for 300 min
Avatar billede bjn Nybegynder
17. juli 2011 - 21:31 #4
Tak for forsøget. Det er sådan set en glimrende hjemmeside med mange interessante oplysninger.

Men som der står på siden om mobiloplysningerne:

"The research was carried out in summer 2007, so some of the prices and offers apply for this period only. They usually change rapidly, so unfortunately we will not always be able to keep this report up to date"

Det interessante for mig er, hvor man på Kreta kan KØBE et telefonkort med BILLIGT DATA-forbrug og INSTRUKTION PÅ ENGELSK
Avatar billede bjn Nybegynder
17. juli 2011 - 22:33 #5
Nu har jeg selv fundet www.abroadband.com på nettet. Det dækker 50 lande. Prisen er 0,59 € pr. MB, men simkortet koster 30 € inklusive forsendelse, så startomkostningerne er lidt dyre.

Er der nogen, som har et bud på noget billigere.