Avatar billede splitbus Nybegynder
12. juli 2011 - 22:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændre DVI opsætning

Når jeg plugger vores TV på DVI kabel skal jeg altid rykke browseren ud til højre før den dukker op på TV'et

Hvor ændrer jeg det så DVI ikke opfattes som ekstra skærm men bar e viser "kopi" af Mac skærm
Avatar billede egonspock Seniormester
12. juli 2011 - 23:06 #1
Sæt computeren til skærmen,
gå derefter i Æblemenuen-Systemindstillinger->Skærm
gå i fanebladet Opstilling
slå "Dublering af skærmbillede" til
Avatar billede splitbus Nybegynder
13. juli 2011 - 00:19 #2
Tjekker det imorgen tidlig, TAK

Kunne ikke finde det punkt, men det nok fordi skærmen ikke var tilsluttet.

TAK

Ligger du et svar ?
Avatar billede egonspock Seniormester
13. juli 2011 - 00:27 #3
No problem. Men du har ret, det kommer kun når der er en skærm tilsluttet!