Avatar billede leif1 Nybegynder
11. juli 2011 - 07:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Navision NAV 4.20 sp 3 Kriterie

Jag har lavet en rapport der skal udskrives for  en aktuel vare på varekortet  hvordan  få jeg sat et kriterie så rapporten kun vælger den aktuelle vare, så jeg ikke skal indsætte nr. hver gang
Avatar billede jjam Juniormester
11. juli 2011 - 07:37 #1
Er det samme varenummer, der skal udskrives hver gang ?
Så skal du i egenskaber for Item tabellen rette DataItemTableView
Avatar billede leif1 Nybegynder
11. juli 2011 - 08:01 #2
Nej  jeg har lavet en knap på varekortet og der vil jeg gerne have udskrevet den aktuelle vare/ den vare jeg stå på

P.T nu åbner den bare vinduet hvor jeg kan vælge den vare jeg vil udskrive
Avatar billede jjam Juniormester
11. juli 2011 - 08:20 #3
Så skal der, så vidt jeg ved, kodes lidt på formen.
Jeg har ikke mulighed for at give dig et eksempel, men prøv at se på formen 'Bogførte fakturaer' knappen udskrift gør det du efterlyser.
Avatar billede leif1 Nybegynder
13. december 2011 - 05:48 #4
Har fået en navision mand til at lave det  JJam  send lige et svar
Avatar billede jjam Juniormester
13. december 2011 - 07:18 #5
svar ;-)