Avatar billede niklas1 Nybegynder
10. juli 2011 - 20:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PSD FIL til simpel HTML/CSS

Hej EKSPERTER!
Jeg har gang i nyt foto-projekt, og har derfor fået udviklet en .PSD fil, med mit design i - som jeg nu søger en hjælpende hånd til, at få lavet om til HTML/CSS :) ..

Håber her er en som kan hjælpe med det :)
Avatar billede magic-mouse Novice
10. juli 2011 - 21:18 #1
Har du en budget ide ?

Det er ikke noget som er så svært. Men kan vi se billedet så vi kan få en ide om hvor lang tid det vil tage?
Avatar billede egmose Novice
10. juli 2011 - 22:18 #2
Har sendt dig en privat besked :)
Avatar billede niklas1 Nybegynder
10. juli 2011 - 22:22 #3
Avatar billede niklas1 Nybegynder
10. juli 2011 - 22:25 #4
Har svaret Egmose :)

Altså, udmiddelbart vil jeg sagtens selv kunne gøre det - men hvis der er en som kan hjælpe med det for nogle point herinde, vil det være rart, da jeg har utrolig travlt med mit fotoarbejde !

- De billeder som er lagt i content er bare en ill. og ikke noget der skal laves :)
Avatar billede Danielweb Nybegynder
14. juli 2011 - 13:06 #5
Hej Niklas

Er interesseret i at lave dit site.

mvh Daniel

http://itu.dk/people/dmog/index.html
Avatar billede niklas1 Nybegynder
18. februar 2012 - 14:19 #6
lukket