Avatar billede Vovol38 Nybegynder
09. juli 2011 - 08:00 Der er 10 kommentarer

Samarbejdspartnere søges

Jeg er igang med at skaffe et netværk af dygtige folk inden for forskellige områder. Jeg vil lave et team, hvor vi løfer i flok og hvor ingen opgave er for stor eller for lille til os.
Vi er 3 indtil videre, men skal bruge flere.
Vi skal bl.a bruge en designer, en programmør og en sælger/salgschef.

Hele vores omdrejningspunkt er vores mediebureau som kommer til at hedde TrendWeb.dk
Herfra vil vi udbyde opgaver inden for forskellige kategorier og når vi får en opgave ind finder vi den bedste person i vores netværk til at løse den. DVS at vu IKKE skal lave noget gratis for nogen kunder, når en opgave skal løses er der penge i det.

Udover dette er vi ved at udvikle vores egne hjemmesider og det er alle i netværket med til, da alle kommer til at tjene penge på det.
Her er lige en oversigt, over kommende hjemmesider der er tilknyttet TrendWeb.dk og det er meget kort Alle sider er inden for niche områder, så vores mål er at ramme nogle områder hvor konkurrencen ikke er så hård.

Trendweb.dk
Er et mediebureau hvor vi laver hjemmesider og tilbyder markedsføring m.m. Alle vores produkter køre herfra
Forventet indtægt efter 3 mdr 100.000+
Fra trendweb tilbyder vi følgende sites

mentornettet.dk
Mentor nettet er et site, hvor iværksættere kan få hjælp fra a til z. De kan få tilknyttet en mentor, de kan skabe sig et netværk, de kan få juridisk hjælp m.m.

trendseek.dk
Er en unik søgemaskine, hvor der kun er danske sites i. Her kan man også oprette sin egen hjemmeside gratis, som bliver markedsført i søgemaskinen.
Her tilbydes nogle markedsførings pakker.

Kvindenettet.dk
Er et socialt medie for kvinder, hvor de kan skabe netværk, debatforums, foredrag m.m.

jimmisgarage.dk
En handelsportal som dba og guloggratis, her bliver der kun handlet med eksklusive varer

trenddate.dk
et social medie som har fokus på dating, hvor der bliver lavet dating events i hele danmark. Ikke en almindelig dating side, men med nicher

trendparent.dk
Socialt netværk for forældre, hvor der er tilknyttet pædagoger, lærer, sundhedskonsulenter m.fl. Her kan man som forældre, få hjælp til alt i dagligdagen
Udover dette kan man oprette events, få sin egen blog, skabe sig et netværk, deltage i kurser m.m.

Dette var meget kort beskrevet og du sidder nok med 1000 tanker lige nu, så tøv ikke med at kontakte mig på vovol@ofir.dk

Mvh Jimmi Ørsø
Avatar billede finb Ekspert
09. juli 2011 - 09:08 #1
finb
Avatar billede bazzoooo Nybegynder
09. juli 2011 - 11:49 #2
Jeg vil gerne være med...
Avatar billede Vovol38 Nybegynder
09. juli 2011 - 12:24 #3
bazzoooo... Kan du ikke skrive til mig på vovol@ofir.dk og skrive lidt mere om dig selv og dine kompetencer

Mvh Jimmi
Avatar billede bazzoooo Nybegynder
09. juli 2011 - 15:17 #4
Jo. Har du ikke msn eller noget? Det er lidt lettere...
Avatar billede Vovol38 Nybegynder
09. juli 2011 - 15:25 #5
Jo den hedder info@netmediaonline.dk hvad er din???
Avatar billede bazzoooo Nybegynder
09. juli 2011 - 17:38 #6
min er renedyhr@hotmail.com ansøger du?
Avatar billede Vovol38 Nybegynder
09. juli 2011 - 17:42 #7
Yes er gjort ;-)
Avatar billede bazzoooo Nybegynder
11. juli 2011 - 21:14 #8
Har sagt ja..
Avatar billede computerlab Nybegynder
25. august 2011 - 11:08 #9
Jeg har også sendt dig en mail.
Avatar billede Vovol38 Nybegynder
25. august 2011 - 11:13 #10
Jeg har desværre ikke modtaget noget? ;-)