Hjælp til Microsoft Excel-
til følgende udsnit af regneark:Slut kl. 00:00 00:00 00:00
Mødt kl.
Arbejdstid #VÆRDI! 0:00 0:00
- pauser
Løntimer #VÆRDI! 0:00 0:00
Normaltimer / ugeløn #VÆRDI! 0:00 0:00
1. - 2. overtime
3. overtime
Øvrige overtimer
Afspadsering til betaling
Afspadsering - (overf. Saldo: timer)
Ovenstående 3 kolonner (3 forskellige dage)er et udsnit af et regneark jeg selv har lavet for meget længe siden. I kolonne 1 får jeg som det ses #.
Mit ønske er at arket automatisk trækker "mødt kl" fra "slut kl. f.x. mødt kl. 06:30 - Slut kl. 14:30 = Arbejdstid. I række 4 "-pauser" ønsker jeg at angiven pause automatisk skal trække tiden fra rækken "Arbejdstid" og angive res. i rækken løntimer, f.x. således: rækken "Arbejdstid": 8:00 minus rækken Pauser: 2:00! Det skulle jo gerne give 6:00 i rækken "Løntimer".
Le nu ikke ad mig! det er formentlig let for jer, men min hjerne er brændt totalt sammen over det ;-)
mvh ejvindf