Avatar billede mark4400 Nybegynder
06. juli 2011 - 11:51 Der er 5 kommentarer

mest for pengene?

hej efter som jeg skal købe en ny gamer pc, vil jeg vide hvad for en der er bedst af de to eksempler jeg har vist, altså hvor får man mest for pengene?

link: http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10474

link 2  http://topdata.dk/product.asp?product=7586:

den ene er alt med, den fra topdata er der intet med.

men hvad ville i vælge?
Avatar billede Blandy Praktikant
06. juli 2011 - 11:59 #1
Personligt vil jeg vælge en med ssd hdd i. Det har ingen af dem du har sat valg imellem.
Avatar billede Simon14 Nybegynder
06. juli 2011 - 14:04 #2
jeg vil købe fra topdata...

jeg vil sige at et kraftigt grafikkort er mere vigtigt end en ssd..

80gb ssd koster jo 1100kr! tænk på hvor meget mere grafikkort man kan få for 1100kr :o
Avatar billede Simon14 Nybegynder
06. juli 2011 - 14:07 #3
den største forskel i spil med en ssd skulle vist være den tid den er om at loade baner...
Avatar billede Blandy Praktikant
06. juli 2011 - 14:43 #4
Nu snakker jeg ikke om ssd for spilydelsens skyld, men for den generalle performance for maskinen. Desuden kan du få ssd for 600 kr, hvis du prioterer programmer og lager seperat.

Men ja hvis det kun er spil man tænker på, så er gpu det vigtigeste et sted. Dog kan en gpu ikke arbejde alene uden resten af helheden.
Avatar billede Simon14 Nybegynder
06. juli 2011 - 14:52 #5
nej det har du nok ret i :) men ham her havde skrevet gamer pc ;)