Avatar billede Tordenfusk Seniormester
06. juli 2011 - 10:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Powermac g5 2x1.8ghz

Hejsa.

Inden maskinen ryger i skraldespanden, så ville jeg lige høre om der var nogen der havde en god idé.

Maskinen starter, dog uden boing lyd, intet billede & efter et par min begynder blæsere at stige gradvist i opm indtil de når fuld styrke.

maskinen reagere ikke på at nulstille pram el. pmu.

Nogen gode idéer ?
Avatar billede macintosse Nybegynder
06. juli 2011 - 10:28 #1
Prøv lige at skifte batteriet, hvis det er dødt starter maskinen ikke op men ter sig som du beskriver
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
06. juli 2011 - 10:45 #2
Det er det lille fede 3.6v ?
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
06. juli 2011 - 12:51 #3
Har skiftet batteriet, men lader ikke til at gøre nogen forskel.
Nulstillet pmu og pram igen.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
20. oktober 2011 - 07:38 #4
Kaput.