Avatar billede madsngaard Nybegynder
05. juli 2011 - 01:04 Der er 3 kommentarer

internet problem

Hej mit navn er mads og jeg kan sjovt nok ikke komme på nettet har lige gendanet hele mit system har windows 7 og den siger den ikke kan idencificer internetet selv om jeg har et stik i har prøvet at skifte port genstarte routern den er sat til skal lige sige min mormor og morfars Pc er online (Skriver fra) vi er på samme net har bette Kabel men min gider bare ikke at virke nogle der lige har en god plan at få min bærbar på internettet igen (skal lige sige skete da min morfar skitfed net var på TDC trådløse så jeg troved da jeg fik stikket i var det der gav mig internet)
Avatar billede kjeldsted Novice
05. juli 2011 - 01:23 #1
Hej Mads.

Hjertelig velkommen her til Eksperten.dk

Bare lige til din information er det imod Ekspertens regeler at have to åbne spørgsmål om ét emne. Her referere jeg til: http://www.eksperten.dk/spm/942383

Hvis du smider et svar (klik på knappen Svar i stedet for kommentar) og derefter acceptere dette svar i http://www.eksperten.dk/spm/942383 har du kun et åbent spørgsmål om dette.

Mvh.
Kjeldsted
Avatar billede madsngaard Nybegynder
05. juli 2011 - 01:32 #2
Nej jeg håbed at vis jeg gav flere points vil folk være mere hjælplige bare er i stor nød for hjælp af dette problem :s
Avatar billede j3ppah Novice
05. juli 2011 - 11:21 #3
Hold windows knappen nede og tryk "R". Skriv CMD -> tryk enter -> skriv ipconfig /all -> koåpier det den skiver tilbage og smid der her ind.