Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2011 - 13:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash-spil som Iphone-spil

Hej

Hvis man står med et nyt flash-spil, som man selv har lavet og ønsker at gøre det til en applikation, som folk kan downloade til deres iphones, smartphones og hvad der ellers findes, hvad skal man så gøre? Og hvilke programmer ville være en fornuftig ide at bruge?

linnegaard.
Avatar billede kjeldsted Novice
04. juli 2011 - 17:34 #1
http://developer.apple.com/devcenter/ios/index.action vil nok være et godt sted at starte mht. udgivelse af iOS applikationer.
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2011 - 09:17 #2
tak for svaret
Avatar billede kjeldsted Novice
27. juli 2011 - 21:08 #3
Så lidt da.
Avatar billede soelle Nybegynder
28. juli 2011 - 16:56 #4
Du kan bruge Flash CS 5.5. I den kan du både compile til iOS og Android. Jeg vil anbefale at du kører med Air 2.7 SDK som kører noget bedre end den 2.6 der er med.
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2011 - 21:27 #5
Også tak til dig. Jeg fandt på et tidspunkt et firma, som tilbød at Converter flash-spil til Ios MOD betaling.. Er rigtig glad for, at det OGSÅ kan lade sig gøre gratis.
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2012 - 16:49 #6
lukker