Avatar billede qtax Nybegynder
03. juli 2011 - 21:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Viasat boks - gem data

Hej eksperter :)
Jeg har Viasat, og har idag lige modtaget min nye boks, men har nogen optagelser, på min gamle boks, som jeg meget gerne, some-how ville gemme lidt endnu.

* Er det muligt, på nogen måde, at hive dataen ud, f.eks. via. det USB stik der er eller lign?
* Eller bliver man nød til, at åbne den, eller er det ikke en normal harddisk?
03. juli 2011 - 21:59 #1
... det er en 'normal' Harddisk - MEN er sansynligvis formateret i et NON standard format; som du (din PC ell. lign.) ikke kan læse ...
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2011 - 22:02 #2
Okay, så jeg kan heller ikke på nogen måde, få det overført til den nye boks, eller på anden form?
Avatar billede qtax Nybegynder
03. juli 2011 - 22:03 #3
Ja jeg opdagede lige, at jeg har 2 profiler, har nu slettet ellers den gamle.
03. juli 2011 - 22:10 #4
Har den nye box en form for Extern Input ?
Avatar billede qtax Nybegynder
03. juli 2011 - 23:36 #5
Det er meget godt spørgsmål, men ville det hjælpe mig i forhold til, at dataen ligger på den gamle?
Den nye er:  Viasat Pace - TDS865NV
04. juli 2011 - 06:38 #6
Ref #4: Det vil jeg IKKE tro... Ellers ville det have være ANALOG 1:1 overspilning fra den gamle box's SCART udgang til den nye's EXTERN input...
Avatar billede qtax Nybegynder
04. juli 2011 - 09:35 #7
Okay, men det må jo så være svaret.
Smid du et? :)
04. juli 2011 - 12:43 #8
Ping...