Avatar billede MathiasDue Nybegynder
03. juli 2011 - 21:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilket webhotel til ASP.NET 4.0

Hej derude,

Jeg skal til og have fundet mig et webhotel der understøtter ASP.NET 4.0 og evt også MSSQL, webhotellet skal helst ligge på den lave side af de 50 kr. om måneden, så lavt som muligt jo bedre..

Jeg har lige pt. webhotel hos domaindirect - men for at kunne benytte ASP.NET kræver det betaling, så jeg ville lige se hvilke andre muligheder og anbefalinger der var.

Så kan i anbefale nogle gode webhoteller?
Avatar billede keysersoze Guru
03. juli 2011 - 21:35 #1
unoeuro.com
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
03. juli 2011 - 21:56 #2
Det ser meget lovende ud! er det muligt via "one click" i vs2010 at uploade direkte til dem?
Avatar billede keysersoze Guru
03. juli 2011 - 23:08 #3
der kan forbindes via FTP så mon ikke.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
04. juli 2011 - 09:17 #4
Det helt perfekt! mange tak