Avatar billede ole8 Nybegynder
03. juli 2011 - 12:15 Der er 14 kommentarer

At gå fra windows 7 til XP

hvordan kan jeg gå fra windows 7 til XP ?
Tak
Avatar billede kjeldsted Novice
03. juli 2011 - 12:16 #1
Købe en Win XP installations CD, hvis ikke du allerede har én, formater computeren og installere XP.
Avatar billede ole8 Nybegynder
03. juli 2011 - 12:19 #2
Jeg har et program: Empire Total war, som ikke kan kører på windows 7, så jeg vil gerne kører dette program i windows xp - kan det lade sig gøre ?
03. juli 2011 - 12:24 #3
Der er nok flere der har fidusen til dig men ...Provokation ->
www.eksperten.dk/spm/938533#reply_7777459 ?
(Det har du fået at vide mange gange...)
Avatar billede pstidsen Novice
03. juli 2011 - 12:25 #4
Så du vil gerne kunne skifte mellem Styresystemerne??
Avatar billede ole8 Nybegynder
03. juli 2011 - 12:27 #5
Det tror jeg er nødvendigt, fordi det er bedst at kører programmet i Windows XP.
Avatar billede kjeldsted Novice
03. juli 2011 - 12:35 #6
Du burde også lige lukke de gamle spørgsmål, hvis du vil have hjælp i fremtiden -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ole8

Og jeg bliver da lige nødt til at spørge. Har du prøvet at køre programmet med xp kompatibilitet?
Avatar billede ole8 Nybegynder
03. juli 2011 - 12:36 #7
skal nok lukke spørgsmålene og tak for jeres svar. Jeg har virkelig brug for hjælp
Jeg har ikke prøvet at køre programmet med xp kompatibilitet? - Ville det hjælpe og hvordan gør jeg det?
Avatar billede kjeldsted Novice
03. juli 2011 - 12:37 #8
Og så burde du nok også have valgt at omformulere spørgsmålet i stedet for at ignorer #1 og stille nyt spørgsmål i #2.
Men hvis nu du gør som karise_larry har opfordret dig til nogle gange kan jeg forstå, kan det være du får noget mere og bedre hjælp.
Avatar billede ole8 Nybegynder
03. juli 2011 - 12:39 #9
Jeg er allerede i gang med at lukke spørgsmålene. Håber du vil hjælpe mig, ellers er hele min sommerferie ødelagt:(
Avatar billede kjeldsted Novice
03. juli 2011 - 12:42 #10
Jeg kan ikke huske det i detaljer da der er noget tid siden jeg selv skiftede væk fra Win nogle år tilbage.

Men så vidt jeg husker er det blot at højreklikke på genvejen/programfilen, og i egenskaber, indstillinger el.lign vælger du så Kompatibilitetstilstand og så kan du vælge XP, XP SP1, XP SP2 og et hav af andre muligheder.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. juli 2011 - 13:52 #11
Du går ind og finder spillet, højreklikker på ikonet, klikker egenskaber, klikker kompatabilitet, klikker på kør dette program i kompatabilitetstilstand for, så trykker du på listen og finder windows xp service pack 3, klikker på windows xp service pack 3, så klikker på anvend, klikker på ok, og så burde det virke.
Avatar billede kjeldsted Novice
05. juli 2011 - 12:42 #12
Kan vi få lukket det her (samt alle de andre spørgsmål) tak!
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
06. juli 2011 - 20:18 #13
ole8 hvis du er tilfreds med hjælpe kan du så ikke acceptere mit svar, eller i det mindste give lyd fra dig om hvorvidt problemet er blevet løst eller ej.
Avatar billede kjeldsted Novice
10. juli 2011 - 16:18 #14
Jeg er allerede i gang med at lukke spørgsmålene. Håber du vil hjælpe mig, ellers er hele min sommerferie ødelagt:(

Nej. Du har jo ikke lukket dine spørgsmål. Og så har du jo ødelagt den for os andre nu!

Intet hjælp fra mig i fremtiden. Og hvis du vil have hjælp af andre brugere vil jeg anbefale dig af lukke dine spørgsmål.

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4