Avatar billede Dreesen Nybegynder
02. juli 2011 - 16:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike: source lag.... IKKE INTERNET FORSINKELSE LAG!

Hej....
Hver gang jeg åbner mit counter-strike source op, så bliver jeg ved med at lagge inde i spillet, de første 5-10 minutter.... Det er de første par gange jeg reloader min pistol, eller mit gevær, de første par gange jeg skyder, planter c4, henter hostages... etc.

- Jeg har næsten prøvet alt... Har f.eks. fjernet steam fuldstændig, og så prøvet at se om det virkede...

- Mit operativsystem er windows 7 ultimate (32 bit system, lol)

- har en separeret harddisk, som er på 500 gb. og kører på filsystemet NTFS

- Har et nVidea GeForce 9650M GT - 1 GB (op til 1535 MB)

- Har en Intel Core 2 duo CPU p8400 - 2.26 GHz

- og 4 gb ram....

Ved ikke helt hvad resten af systemet er.... Men nogen som har en idé til hvad det kan skyldes? Kan sagtens klare alle mulige andre spil på fuld grafik, alt fra 'Need For Speed Shift, og Hot Pursuit'' til ''Medal of Honor og Call of Duty Black ops''

- Er helt på bar bund! :-(
Avatar billede kalle99900 Nybegynder
02. juli 2011 - 17:01 #1
hej og velkommen til eksperten

her du prøvet at køre en stres test. du finde den inde i css forum.
Avatar billede brem3r Nybegynder
02. juli 2011 - 17:03 #2
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
02. juli 2011 - 17:37 #3
Har du tjekket dine rates?

Prøv disse indstillinger:

cl_cmdrate 30, cl_updaterate 20.
Avatar billede Dreesen Nybegynder
02. juli 2011 - 23:37 #4
Tusinde tak... Det med rates virkede
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. juli 2011 - 13:11 #5
Selvtak, det plejer også at virke for mig. Må jeg ligge et svar?
Avatar billede Dreesen Nybegynder
03. juli 2011 - 20:18 #6
Det gør du bare