Avatar billede mitzie Nybegynder
02. juli 2011 - 15:52 Der er 5 kommentarer

Hvad syntes i om min hjemmeside?

Hej Eksperter,

jeg har lavet en ny hjemmeside, som jeg håber at kunne sælge nogen af mine egne plakater fra.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre jeres mening om hjemmesiden, designet, brugervenlighed o.s.v.

Siden hedder: http://www.mitzieloland.dk

Glæder mig til at høre fr jer :)

Hilsen
Mitzie
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2011 - 16:01 #1
Hej

Dejligt og enkelt design.

Sørg for at have en form for præsentationstekst på forsiden. Lige nu er der intet, der fortæller, at du sælger plakater. Og efter at undersøge det lidt kan jeg jo se, at det er plakater ud fra de fotografier, du selv tager. Det må du godt lægge meget mere vægt på at præsentere og fortælle brugeren.
Avatar billede chalde Seniormester
02. juli 2011 - 16:12 #2
Lækker og lige til.
Måske en "til toppen" knap på nogle af de længere sider.

Og ja, en lille tekst om hvad det er for en biks er en god idé.
Avatar billede webweaver Praktikant
02. juli 2011 - 16:15 #3
Enkelt og overskueligt design. Det er dejligt.
Det er utrolig simpelt og alligevel er det ikke kedeligt.
Så det er rigtig godt opnået :)

Nemt og overskueligt at finde rundt på sitet.

Koden bag sitet er pænt sat op, men dermed sagt, så er den forældet og validerer ikke. Du bør sætte dig ind i lidt CSS :)

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.mitzieloland.dk%2Findex.htm&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0
Avatar billede lindstam Nybegynder
10. juli 2011 - 09:30 #4
Flot og enkel side, meget brugervenlig men mangler lige lidt tekst på forsiden. Iøvrigt vanvittigt flotte billeder !
Mvh Erik Lindstam
Avatar billede mobilpriser- Nybegynder
21. juli 2011 - 14:56 #5
Rigtig god side. En forretningside kunne være at få produceret(købe nogle rammer du kan sælge med. En plakat til 675 kr har man ikke lyst til at sætte op med søm. Du bruger photobox som leverandør af tryk. De har et affiliate program hos Tradedoubler.com, hvor du kan få. ca 15% i kommission pr. ordre. Det må også være værd at tage med. Held og lykke!