Avatar billede mariannedixen Nybegynder
02. juli 2011 - 15:03 Der er 2 kommentarer

Hjælp til iTunes!

Jeg har downloadet en helt masse musikvideoer, til mit iTunes bibliotek. Da jeg startede med at downloade, kom videoerne ind under kategorien 'film'. Derfra kunne jeg højre-klikke på emnerne og trykke 'Vis Info'. Under 'valg' kunne jeg så ændre videoerne fra film til musikvideoer, og videoerne kom derved hen til resten af min musik.
Problemet er, at jeg gerne vil have mine videoer til kun at være musikfiler. Hvordan fjerner jeg videoen men stadig beholder lyden?
NB: 200 point til den som først kommer med en løsning på mit problem. :)
Avatar billede brem3r Nybegynder
02. juli 2011 - 16:36 #1
Har du downloadet dem fra iTunes eller fra et andet program?
Avatar billede mariannedixen Nybegynder
02. juli 2011 - 18:43 #2
Nej, mange af musikvideoerne har jeg fået tilsendt via mail fra venner. derfra har jeg så hentet dem ned på min computer.