Avatar billede casablanca Seniormester
29. juni 2011 - 00:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kun en halv browser

Lige pludselig er min chromebrowser kun halv når jeg åbner den. Dvs. den fylder kun halvdelen af skærmen. Bliver så normal størrelse når jeg trykker på maks. Men hvordan får jeg den til at virke ordentlig?
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
29. juni 2011 - 00:49 #1
-- Fra en google søgning:

Chrome handles its own window-positioning (well, normally, when it works; sometimes it gets stuck or reset/forgets).

-- Prøv dette:

First, close all Chrome windows (and make sure that there are no CHROME.EXE instances running in Task Manager). Open your Chrome profile (the User Data folder) and look for the Local State file. Open it in a text-editor and look for the window_placement section inside the browser section and delete that—this is a structured file, so make sure to get the quotes and braces correctly. (There are other window_placement sections for other things like the Options dialog, Task Manager, etc.) Finally, save and open Chrome; it should open at a "default" location, but should remember where you set it when you subsequently close it.
Avatar billede casablanca Seniormester
29. juni 2011 - 01:18 #2
fint. virker. Tak.
smider du et svar, så får du points :)
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
29. juni 2011 - 09:34 #3
Det var godt. Selv tak :).