Avatar billede lalas2010 Nybegynder
28. juni 2011 - 17:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

video plugin til Wordpress som kan afspilles på win, mac og iphone/ipad

Kære Eksperter.

Jeg jeg bruge et plugin til Wordpress som jeg kan oploade et stykke video til, som så også kan afspilles på Windows, mac og Iphone/ipad
Har arbejdet lidt med flv, men der kan jeg kun få det til at virke på windows og mac ikke iphone/ipad

Håber nogen har en ide :-)

mvh. lars lassen
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
28. juni 2011 - 21:09 #1
Hej Lars,

Har du prøvet denne?

http://wordpress.org/extend/plugins/stream-video-player/

Stream Video Player for WordPress its one stop solution for high quality video publishing for web or iPhone.

Features:
iPad, iPhone, iPod Touch, WPTouch, MobilePress, YouTube and feeds compatible.

/Steffan
Avatar billede lalas2010 Nybegynder
11. juli 2011 - 17:21 #2
Ja det har jeg, mit problem er at min Iphone ikke vil vise den konvertede MP4 fil.
Avatar billede lalas2010 Nybegynder
27. februar 2012 - 10:54 #3
Intet svar,

må søge videre på nettet.