Avatar billede ReneWraae Nybegynder
28. juni 2011 - 14:38 Der er 4 kommentarer

Genial Idé

Hej.

Jeg har for nylig fundet på et genialt produkt som vil kunne sælge stort til institutioner og andet.

Jeg vil af gode grunde ikke røbe hvad med idé er, men er villig til at tage en snak med en iværksætter der måske vil kunne se potentiale i idéen og evt købe den.

Men ved ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med sådan en person eller firma, så jeg ved ikke om i har nogle kloge idéer til det?

På Forhånd Tak.
Avatar billede Six Nybegynder
28. juni 2011 - 15:19 #1
Du skal nok igang på amino.dk istedet :)
Avatar billede The_Buzz Novice
28. juni 2011 - 18:06 #2
Anbefaler også www.amino.dk :)
Avatar billede RTH Nybegynder
01. juli 2011 - 11:36 #3
Du kunne jo også prøve at tale med din bank. Nogle bankrådgivere evner faktisk at fungere som gode sparringspartnere og kan vejlede dig om mulige faldgruber - fordi de har set så mange andre komme galt afsted.
Avatar billede finb Ekspert
14. juli 2011 - 10:27 #4
ser med ... finb