Avatar billede kristianjohansen387 Nybegynder
26. juni 2011 - 19:50 Der er 5 kommentarer

problem med url

hej

Jeg har et problem, jeg har skulle lægge en test website (www.anne-li.dk) ud på det rigtige domæne (www.anne-li.dk)..
Det fungere på forsiden men når man går ind på f.eks billeder og vælger sverige så står der stadig test i urlen.
Jeg har prøvet at give mappen test i nyt navn for at se om den så ikke ville linke til mappen, men så siger den at siden ikke redirected proberly..

Jeg tror ham der har programmeret siden har brug ckeditor, og forstår ikke helt mappe strukturen, men er der nogle der kan hjælpe mig med at finde den fil der linker til test mappen, og ændrer den. Fordi hvis man sletter test i urlen når man er på siden så fungerer den stadig så tænker den linker til både test og "den rigtige mappe"

Håber der er nogle der kan hjælpe mig..

Kristian
Avatar billede majbom Novice
26. juni 2011 - 22:32 #1
jeg forstår ikke hvad du vil...
Avatar billede kristianjohansen387 Nybegynder
27. juni 2011 - 09:09 #2
det eneste jeg skal løse er at fjerne test fra urlen..

Men ved ikke jeg skal ind og rette i stien eller om der var en smart måde at gøre det på.
Avatar billede martiinkolle Nybegynder
27. juni 2011 - 13:31 #3
Har du selv lavet siden? Bruger du et CMS eller er den skrevet i ren Html?

Hvis den er skrevet i ren HTML skal du bare ind og ændre linksne!
Avatar billede kristianjohansen387 Nybegynder
27. juni 2011 - 17:15 #4
jeg har ikke selv skrevet siden, men jeg kan se i koderne at der er blevet brugt et cms system, der er brugt ckeditor..!

Er det noget der kan fixes?
Avatar billede martiinkolle Nybegynder
27. juni 2011 - 17:33 #5
Du kan åbne siden i editoren og derefter klikke på linket og redigere url'en. Ligesom i en word editor.