Avatar billede lisa99 Nybegynder
25. juni 2011 - 16:04 Der er 8 kommentarer

Musik??

Hej
Jeg har fået mig selv til opgave at få rette et cv til en acrobat troupe.

Den musik de har brugt til deres nye show er ikke særlig god så jeg skal have fundet noget andet.

Musiken de brugte før var http://www.youtube.com/watch?v=JKs_c4T5_PU

Hvor finder man et musik nr der mindre om det?

det skal have et lige så hurtigt tempo og skal være noget der for en til at være vågn og se på hvad der forgår.

Håber der nogen der kan hjælpe.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. juni 2011 - 18:34 #1
det skal være cirkus/balalaika lignende.

Det vigtigste er, at du skal have rettighed til at bruge det - har du styr på den del?
Avatar billede lisa99 Nybegynder
25. juni 2011 - 18:49 #2
Avatar billede lisa99 Nybegynder
25. juni 2011 - 19:03 #3
men det bliver der styr på hvis de for jobbet så laves der ændringer så det passer til hvad de vil have
Avatar billede claes57 Ekspert
25. juni 2011 - 19:49 #4
altså vil du lave en 'demo' - det er helt ok - bare den ikke bruges kommercielt (hvis den udgives på et medie -fx youtube- så skal der forinden være aftalt regler)
Peter Bastian er musikeren, der kan alt det der. Intens og hamrende dygtig.
Avatar billede lisa99 Nybegynder
25. juni 2011 - 22:50 #5
der bliver ikke tjent penge på noget på det tidspunkt på selve filmen.
men det giver gruppen mulighed for at vise hvad de kan.

Hvis de for et job bliver der til rette lagt musik der passer 100% til deres show.

Der er jo i cirkus live musikere :D

Der har styr på den slags.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juni 2011 - 10:18 #6
Avatar billede lisa99 Nybegynder
26. juni 2011 - 12:46 #7
det lyder okay men ville nu gerne have noget det er gratis download
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juni 2011 - 16:04 #8
Det er så musik med lyd fra Balkan - prøv, om du kan finde en indvandrer derfra og få hjælp til at læse hjemmesider derfra. Der er nok nogle grupper lokalt dernede, der har lagt noget musik ud
- eller tjek http://www.youtube.com/results?search_query=music+balkan&aq=f