Avatar billede k1966 Nybegynder
21. juni 2011 - 12:20 Der er 9 kommentarer

MOBILT BREDBÅND

Jeg har haft virus på min pc, har fjrnet den og det kører igen, men jeg kan ikke komme igennem på mit mobile bredbånd, sim kortet sidder i pcèn.

Jeg plejer at bruge et lille ikon hvor jeg trykker på VIS STATUS, så popper der en stor dialogboks op med bla TRÅDLØST WAN, da trykker jeg så START ACCESS CONNECTIONS (lige nu stor der så bla øverst DEN AKTUELLE TRÅDLØSE WAN_FORBINDELSE ADMINISTRERES AF ET ANDET KLIENTPROGRAM)

Jeg kommer så om hvor jeg skal trykke på OPRET FORBINDELSE, men der sker ikke noget den er helt død.

Har også ringet til TELMORE min udbyder, de siger at vejen hedder

START

ALLE PROGRAMMER

MOBILE PARTNER  -  mobile partner

Så kommer der en dialog boks hvor jeg, når der i nederste venstre hjørne er kommet en mast med signalstyrke, sakl taste CONNECT og så bruge min kode, ja og så skulle det så køre hvilket det ikke gør. For øvrigt synes jeg de der telefon firmaer er lidt svære at danse med, man skal nærmest være klogere end dem på IT for at kunne kommunikere med dem, og havde jeg været det havde jeg ikke kontaktet dem, nå det var en side bemærkning

Men som I kan se er jeg ikke en IT nørd, jeg er nok nærmere analfabet.

De bedste hilsner fra Kent

Skriver pt fra en lånt PC
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juni 2011 - 17:46 #1
Hej Kent
Jeg er heller ikke så meget inde i netværksindstillinger, men under egenskaber for netværk, kan du se at klientprogram til Microsoft netværk er installeret, og at det står til Windows locater?
Ellers skal du installere klientprogrammet
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juni 2011 - 17:48 #2
Du kigger på egenskaber til klientprogrammet.
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
21. juni 2011 - 22:31 #3
Bare en strøtanke - har du prøvet at genindstallere mobile partner?
Avatar billede k1966 Nybegynder
22. juni 2011 - 11:10 #4
Mine evner rækker desværre ikke så langt, men gør mit bedste for at komme efter det, så i må bære over med mig når jeg spørger om hvor finder jeg EGENSKABER FOR NETVÆRK ????
Jeg har ikke CDèn der fulgte med da jeg købte produktet, så hvis det skal geninstalleres, hvad gør jeg så ??
Tak for Jeres svar
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
22. juni 2011 - 11:30 #5
Avatar billede k1966 Nybegynder
22. juni 2011 - 12:22 #6
Kan du give mig en guiding i hvordan jeg afinstallerer det gamle og geninstallerer fra TELMORE ??????
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juni 2011 - 16:00 #7
Nu ved jeg ikke hvilket system du kører. Men i Xp her går jeg i start-indstillinger-netværksforbindelser-højreklikker på lan forbindelsen og vælger egenskaber. Her inde kan man se om klientprogrammerne er installeret. Det trådløse net burde også ligge der. (kører stationær her)
Avatar billede k1966 Nybegynder
23. juni 2011 - 08:46 #8
bliver nødt til at spørge hvor jeg finder XP, ja det niveau er vi nede på ??????
Avatar billede 220661 Ekspert
23. juni 2011 - 15:50 #9
Okay!!
Hvad står der på skærmen når du starter pc?
Windows XP?
Windows Vista?
Windows 7?