Avatar billede soduno Novice
19. juni 2011 - 17:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lydkort i mac'en virker ikke :/

Jeg har for nyligt fået sat et nyt logicboard i min mac af et Apple Authorized firma i Svendborg. Det har desværre resulteret i at lydstikket på min mac ikke virker. Systemet kan sagtens registrere at der er sat headphones el. andre enheder til, men der er ikke noget output (altså ingen lyd at høre).

Jeg har prøvet med 10 forskellige headphones og højtalere- ingen virker.
Er der noget der skal konfigureres på en eller anden måde så Mac os X kan se der er
blevet sat nyt kort i?

En anden ting er også at det føles som om at jeg ikke kan trykke stikket helt ind
som jeg plejer at kunne, altså den giver ikke det sidste "klik" når jeg sætter headphone el. andet stik i. Kan det have noget med det at gøre? Synes bare det er mærkelig nu når den fint registrerer hvis der er sluttet eksterne højtalere til.

Venlig Hilsen
Simon Duun
Avatar billede plektor Nybegynder
19. juni 2011 - 20:06 #1
Jeg havde engang et lignende problem med min mac-BOOK - Jeg ved ikke om det her kan hjælpe dig, men det skader ikke at prøve:

http://support.apple.com/kb/ht3964
Avatar billede soduno Novice
19. juni 2011 - 21:15 #2
virkede ikke, desværre :(
Avatar billede soduno Novice
19. juni 2011 - 21:15 #3
Det virkede desværre ikke... Har også prøvet at resette VRAM o.s.v.
Avatar billede soduno Novice
10. juli 2011 - 15:02 #4
har nu indleveret mac'en til rep.