Avatar billede gorme Nybegynder
19. juni 2011 - 14:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hp envy - Udskiftning af skærm

Hej

Jeg har her til morgen fået en ødelagt skærm på min hp envy 1190eo, men da jeg fandt prisen på at få skærmen repareret blev den mulighed  lukket.
Så finder jeg en onlinebutik med computer reservedele og finder ud af sådan en skærm koster 1195 ,- .

Det er inde på: http://shop.notebookonline.dk/display/hp/envy-15-1190/model.aspx

Er der nogle der kender et bedre sted at købe sådan en skærm? :o
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2011 - 15:19 #1
Avatar billede gorme Nybegynder
19. juni 2011 - 15:26 #2
Det ser bedre ud med prisen, men den har vel også lang leveringstid når den er fra udlandet?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2011 - 15:35 #3
Jo den må have længere leveringstid end den fra Dk. Men der ern en contact us nede i venstre hjørne, hvor du måske kan få nærmere besked om leveringstid, garantier mm.
Her er et link til denne: http://www.batterycentury.com/contact_us.html
Avatar billede gorme Nybegynder
19. juni 2011 - 16:25 #4
Okay, mange tak for svaret. Jeg vil prøve at kontakte dem :)

Hvis du vil have point, så må du lige oprette en kommentar som svar
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2011 - 16:34 #5
Okay her kommer svar. Vent med at lukke til du har fundet ud løsningen på dit spørgsmål.
Avatar billede Progu Nybegynder
20. juni 2011 - 15:42 #6
Hej Gorme.
Har du evt. et produktnummer på din bærbar computer, som du kan oplyse, så kan jeg være behjælpelig med at finde en god pris til dig :)

Dbh.
Mads Hvejsel
Avatar billede gorme Nybegynder
28. juni 2011 - 16:42 #7
Hej Progu

Er detprodukt: VY198EA#UUW du efterlyser fra mig ?