Avatar billede KHHP Juniormester
19. juni 2011 - 12:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flere internetforbindelser på samme adresse

Hej
Jeg kunne godt tænke mig at om det er muligt at have to internetforbindelser på samme adresse.
Det hænger nemlig sådan sammen at jeg er hjemmeboende studerende, og da der er enorm ustabilitet hos vores nuværende udbyder SKYLINE, som kører bredbånd gennem luften, tænkte jeg på at jeg vil da have min egen internetforbindelse, gennem telefonstikket, men er det overhovedet muligt?
Forbindelsen hos SKYLINE er registreret i mine forældres navn, og hvis jeg så vil modtage internet igennem telefonstikket på samme adresse som vores SKYLINE-forbindelse, men eneste forskel er at jeg er registreret hos den nye udbyder.
Kan det lade sig gøre?
19. juni 2011 - 12:56 #1
JA ... Det princip har jeg faktisk ...
Avatar billede KHHP Juniormester
19. juni 2011 - 13:20 #2
Så det kan godt lade sig gøre?
19. juni 2011 - 15:10 #3
JA - men selvfølgelig ikke til samme PC/netværk samtidig...

Har lige ét LAN stik jeg flytter i mit PatchPanel, og vupti så er jeg på den anden linie...
Avatar billede Andyboy Nybegynder
19. juni 2011 - 20:33 #4
Ja, det kan sagtens lade sig gøre, da din Skyline ikke kører via telefonnettet.
19. juni 2011 - 20:58 #5
Jeg har endda TO sæt "telefon" / Internet forbindelser til beboelsen.
10M/2M hver...
Avatar billede Mikael Ekspert
21. juni 2011 - 14:59 #6
Vi har selv en Skyline 10/2 internetforbindelse.. Inden du opretter dig hos en anden udbyder burde du måske ændre lidt på Skyline.. Vi havde mange udfald på Skylines trådløse forbindelse.. Har nu opsat en Netgear trådløs router EFTER Skylines udstyr.. Se opsætningen på Skylines hjemmeside.. De siger selv at deres trådløse router ikke virker optimalt. Nu køre alt uproblematisk.