Avatar billede leho Nybegynder
18. juni 2011 - 16:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dlink DNS-320 firmware

Jeg har netop købt en DNS-320.
Opgraderede firmware til ver. 2 men fandt så fjel i denne og nedgraderede derfor til version 1 igen.
Nu er der bare sket det, at jeg ikke længere kan opgradere, da min APPLY knap, ikke er at finde under menupunktet Firmware opgradering.
Kan sagtens vælge FW filen, men knappen der der bare ikke????

HELP ME PLEASE :)
Avatar billede kimtheman Novice
19. juni 2011 - 00:46 #1
har du prøvet at reset den?
Avatar billede leho Nybegynder
19. juni 2011 - 10:11 #2
Jepp, det hjælper ikke.
Efter at jeg har lagt ver. 1 på igen, er det bare ikke muligt.
Jeg kan sagtens vælge den fil jeg skal bruge, problemet er bare, at Apply knappen bare ikke er der mere.
Og det er jo et problem ....
Avatar billede leho Nybegynder
19. juni 2011 - 11:33 #3
Fik det vist løst.
Bruger IE9 og har brugt den hele tiden.
Så slår det mig at jeg jo kunne prøve med feks Safari, og så kom knappen frem.
Mystisk, men sådan er det åbenbart bare ....
Avatar billede leho Nybegynder
03. juli 2011 - 11:39 #4
Lukker tråden her..