Avatar billede aleq Juniormester
18. juni 2011 - 10:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

mp3 afspiller med ændring af hastighed af musik

Hej

Jeg er på udgik efter en mp3 afspiller som har mere avancerede features end Apple's iPods. Fx kunne jeg godt tænke mig at skrue op for tempoet på noget musik, så det passer med mine fodtrin når jeg løber.

Hvilken MP3 afspiller kan dét?

Mvh
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2011 - 10:49 #1
Du kan synge selv - fuld kontrol : )

Sorry.
- det var bare for at "abonnere" på dit spørgsmål - for jeg er også træt af iPod
Avatar billede Daniel97 Nybegynder
18. juni 2011 - 11:04 #2
Jeg ved ikke med hastigheden, men en walkman er altid en af de bedste, især hvis du kun vil høre din musik, så glemmer du måske alt om dine fodtrin? ;) http://www.sony.dk/hub/walkman
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2011 - 11:15 #3
Hvorfor ikke bare finde noget musik med den rette rytme?
Avatar billede aleq Juniormester
18. juni 2011 - 11:33 #4
Nu kan jeg se at der kommer så mange ligegyldige og irrelevante svar (spørgsmål)

Kan du ikke bare det?
Hvorfor gør du ikke bare det?
Er det ikke bedre at du gør sådan i stedet?

NEJ for fanden. Jeg er træt af den slags kommentarer. Hvis jeg kunne finde ordentlig musik der passer til min løbe rytme, ville jeg ikke spilde min energi på at oprette indlæg her.

Vær venlig at lade være med at poste indlæg, medmindre det er kontruktivt!
Avatar billede aleq Juniormester
18. juni 2011 - 11:39 #5
lige meget.. fandt noget her http://askville.amazon.com/MP3-Player-Change-Song-Tempo/AnswerViewer.do?requestId=2988063 i stedet for at vente på flere fjollede svar herinde
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2011 - 15:27 #6
Ja du må undskylde at vi prøver at hjælpe :(

Hvorfor høre sin musik med forkert Pitch, så sangerne får musestemmer - eller tæt på?
Eller bassen får mere diskant o.s.v. o.s.v.?

Ja forummet her er for alle, men tæl lige til 10 næste gang du skriver, ikk :)
Avatar billede aleq Juniormester
18. juni 2011 - 19:03 #7
Hvorfor ikke bare finde noget musik med den rette rytme?  <-- kalder du dét hjælp?
Avatar billede aleq Juniormester
18. juni 2011 - 19:08 #8
Hvorfor høre sin musik med forkert Pitch, så sangerne får musestemmer - eller tæt på?
Eller bassen får mere diskant o.s.v. o.s.v.? <-- Fordi der også findes musik, som ikke er sange. Jeg har noget elektronisk musik, og det gør sådan set ingen forskel om man hører det med 100% eller 150% hastighed.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2011 - 20:06 #9
Jeg giver op.