Avatar billede Jim Rasmussen Novice
18. juni 2011 - 01:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

viewstate error

Hi (:

Jeg har siddet oppe flere time og grublet over hvad der kan skyldes at jeg modtager denne fejl fra min hjemmeside
--> http://www.d-zig.com

"Invalid viewstate" + en lang køre om hvilken ip fejlen opstod fra.

Jeg modtager en mail hver gang noget går galt på min side, men denne fejl er lige begyndt at komme flere gange om dagen? Dog aldrig når jeg selv besøger siden.

--> http://d-zig.com/Desc.aspx?item=85
Linket ovenfor er hvor fejlen opstår, men alle andre posts på denne side har ingen problemer? Jeg trækker jo indholdet ud fra en database ved brug af "?item" fra queryString.

Fatter derfor ikke at det lige er opstået nu?
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
18. juni 2011 - 01:24 #1
Kunne jeg få en af jer til lige at smide en test kommentar? bare for at se om formularen giver problemer hos jer? Den poster nemlig med ajax
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
18. juni 2011 - 14:51 #2
Går ikke ud fra at nogen kunne hjælpe mig med problemet så ? (:

Men tak hvis nogen har forsøgt
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
18. juni 2011 - 15:40 #3
Jeg fik rettet fejlen ved blot at deaktivere viewstate for min literal! Den er jo kæmpe. og der bliver alligevel ikke lavet nogle postbacks fra den side. (: