Avatar billede hanseman_luchter Nybegynder
16. juni 2011 - 11:21 Der er 1 løsning

Syslog fra Catalyst 3750

Kan man ændre severity på de enkelte log-events i en Catalyst 3750G, IOS 12.2(44)

Jeg vil gerne undgå at få min syslog server bliver oversvømmet med %LINK-3-UPDOWN: og %LINEPROTO-5-UPDOWN: hver gang en port i mine x-felts switche går op eller ned. Men jeg vil dog gerne have info'en i kassens interne bufferede log.

Hvis man kunne ændre line-proto severity fra 5 til 3, så kunne det (vistnok) løses med "logging buffered 5" og "logging trap 3".

Men kan jeg ændre severity for én enkelt udvalgt event ??
Det lader sig jo f.eks. fint gøre på en ASA, hvor alle events har en unik kode, og ASDM'en giver fuld adgang til dette.

/Hanseman Luchter
Avatar billede hanseman_luchter Nybegynder
01. august 2011 - 12:38 #1
Prøver at lukke :-)