Avatar billede andersmnielsen Nybegynder
15. juni 2011 - 21:44 Der er 5 kommentarer

Indlejrede YouTube videoer i Internet Explorer

Kære eksperter,

Jeg har indlejret YouTube videoer på en hjemmeside.

Siden er: camelspider(dot)org

Det virker fint i både Firefox og Chrome, men i Internet Explorer kommer videoen ikke frem, og der vises en fejlmeddelelse.

Kan det fixes?

På forhånd mange tak
Avatar billede pstidsen Novice
15. juni 2011 - 22:05 #1
Skriv din kode? :O
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
15. juni 2011 - 22:49 #2
hvilke vertion af IE er det den ikke virker i ??
hvis der er noget der ikke virker i alle browserer så start med at validerer din side (bør du gører alligevel), det fanger mange fejl.
når en side først validerer kan man begynde at tage hensyn til diverse browsere og vertions særheder
din side viser 61 fejl http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.camelspider.org%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

jeg kan se videoen i IE 9.0.8112.16421 og i FF 4.0.1
Avatar billede andersmnielsen Nybegynder
16. juni 2011 - 03:49 #3
Mange af fejlene skyldes facebook kode og google kode. Og så lidt alt tags der mangler. Intet at blive bekymret over.

Tror måske jeg har haft fat i en forkert version. Nu virker det i al fald IE8.
Avatar billede pstidsen Novice
16. juni 2011 - 17:01 #4
Er problemet løst?

Dette er koden YouTube selv siger man skal bruge:  http://pastebin.com/4ZV0Me9g
Avatar billede pstidsen Novice
28. november 2011 - 16:43 #5
Efter opfordring fra andersmnielsen via. IB smider jeg hermed et svar.

andersmnielsen: Normal praksis er at du skriver, at jeg skal smide et svar herinde i tråden og ikke over IB.