Avatar billede rammy Nybegynder
15. juni 2011 - 18:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Boost besøgstal på ny film-blog?

Hej.

Jeg har for en lille månedstid siden startet min horror-films blog: http://sorensencinema.blogspot.com[...]

Beskrivelse: Velkommen ligesindede grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Horror, b-film, exploitation, science fiction og action is the name of the game. Bloggen er for os hvis liv er for kort til romantiske komedier. Jeg anmelder og anbefaler alle mulige og umulige, nye som gamle, genre-film lige her.

Besøgstallene er faktisk helt ok, men er her nogle herinde der har gode råd, tips og tricks til at få boostet kendskabet til ens blog og dermed antallet af besøgende?

På forhånd tak med venlig hilsen
Allan Sørensen.
Avatar billede rammy Nybegynder
15. juni 2011 - 18:25 #1
Avatar billede mikaelch Novice
18. juni 2011 - 16:02 #2
Denne her gav jeg en del tips , vis ikke forstår alle skrive gerne vedr. feedback http://www.eksperten.dk/spm/919842#reply_7658252
Avatar billede rammy Nybegynder
21. juni 2011 - 11:59 #3
Tak for linket! Jeg holder nu mit spg åbent lidt endnu ;)
Avatar billede rammy Nybegynder
05. august 2011 - 11:29 #4
.