Avatar billede mal Nybegynder
14. juni 2011 - 23:38 Der er 4 kommentarer

Word ændre indimellem til et underligt skærmlayout

Hej

Indimellem ændre Microsoft Word 2003 udseende, således at den kun bruger ca 1/3 af skærmbilledet selvom Word er maksimeret.

Det hjælper ikke at ændre dokumentvisningnen til normal eller udskriftlayout.

Det kan løses ved at genstarte PCen ... men er der en anden måde?
Avatar billede enriko Nybegynder
15. juni 2011 - 00:48 #1
Jeg vil ikke om du har prøvet følgende når du mener normal eller udskriftlayout. Ellers kan du se om der findes opdateringer tl word 2003, måske løser det problemet. I værste fald kan du lave en reperation af installationen.

In Word 2003 or earlier,
click on File
Page Setup
Layout tab
Vertical alignment: Top
Apply to: Whole document
Default
OK.
Avatar billede enriko Nybegynder
15. juni 2011 - 00:53 #2
Kan det være grund af papir størrelse? jeg har en label maskine som kan udskrive små labels,jeg har været udsat for hvor den brugte same papirstørrelse til vise andre dokumenter.
Avatar billede mal Nybegynder
15. juni 2011 - 13:03 #3
Den printer pænt nok ud ... jeg prøver løsningen næste gang det sker.
Avatar billede enriko Nybegynder
15. juni 2011 - 21:59 #4
Hvis den printer fint ud  så er det noget andet. Men hvis den gør det en anden gang så kan du måske se om der er valgt A4 papirstørrelse i udskrift indstillingerne.