Avatar billede xvid Seniormester
14. juni 2011 - 19:39 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Autodesk studie licens

hej

Jeg har været på Autodesk hjemmeside.
Er det rigtigt at studerende kan hente deres programmer helt gratis og er der noget man skal gør før man henter dem ud over at man registrere sig som bruger på deres hjemmeside ?
Avatar billede chalde Seniormester
14. juni 2011 - 19:43 #1
Avatar billede xvid Seniormester
14. juni 2011 - 19:49 #2
jeg er lidt usikker om jeg kan hente deres programmer når jeg går på aarhus tech, nogen der ved det ?
Avatar billede PrOz Nybegynder
20. juni 2011 - 23:41 #3
Ja du kan hente Autodesk's programmer gratis, vel og mærke kun igennem din studie tid, det vil sige når du er færdig med uddannelsen, så udløber licensen også :)

Du gør følgende for at få adgang
Da du startede på skolen fik du en personlig skole email, det er denne mail du skal bruge for at kunne anvende programmerne gratis, når du registerer dig hos autodesk, skal du huske og angive din skole email. derefter sneder autodesk dig en bekraftigelse til skolemailen, som du så skal aktiverer, derefter kan du logge ind på autodesks hjemmeside og hente de programmer som er til rådighed, som inventor, autocad osv :) håber det hjalp :D
Avatar billede antarez Nybegynder
20. september 2011 - 21:54 #4
Går selv på Århus Tech, så kan fortælle dig som PrOz også siger at skolen skal give dig et link som de som regel gør via din mail. Da jeg begyndte var der dog en masse bøvl med dette, så hvis jeg var dig ville jeg spørge min underviser for de kan helt sikkert skaffe dig oplysningerne.
Ved selvfølgelig ikke hvilken uddannelse du er påbegyndt men kunne ikke forestille mig der skulle være nogle problemer, da de har en aftale med Autodesk om gratis studie versioner.
Avatar billede PrOz Nybegynder
09. april 2014 - 20:37 #5
Du må gerne give points, til et korrekte svar :)