Avatar billede playmaster Nybegynder
14. juni 2011 - 18:43 Der er 1 kommentar

NetFlix på fx. PS3

Jeg ved det kan lade sig gøre at få NetFlix på dansk PS3.
Og har også oprettet mig både på netflix.com og unblock-us.com for at få en IP fra USA.
Men kan ikke komme ind i nogen netflix menu på min PS3 og kan heller ikke downloade det fra netflix.com da den siger jeg ikke kan købe det nu.
Jeg har ændret min DNS på PS3'en.

Foruden min PS3 vil min Apple TV2 heller ikke komme på netflix.
Når jeg ændre DNS adressen på den og genstarter kommer den slet ikke på internettet, men ændre jeg den til automatisk kommer jeg på med det samme. (Har US iTunes konto).

På min Mac og min PC der køre det uden problemer.
Jeg har stofanet og køre med deres trådløse modem, altså ingen router..

Håber i kan hjælpe ig med at streame film..
Avatar billede Zaquel Nybegynder
16. oktober 2012 - 17:09 #1
Du kan også bare lave en dansk bruger nu og streame via netflix via din ps3 uden at ændre noget :-)

- Fra i dag af :) Men det ved du nok godt..