Avatar billede nicklasravn Nybegynder
14. juni 2011 - 13:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Firefox kører i baggrunden

Hej!
Jeg har efterhånden brugt firefox i noget tid, men for noget tid siden begynde den(firefox.exe) at køre i baggrunden (Altså i Joblisten under processer). Dette gør den lige fra jeg starter computeren og den lukker kun hvis jeg selv går ind og afslutter processen.
Det kan godt være irriterende at jeg hele tiden skal gøre det (:
Har tjekket i msconfig om den skulle stå til at starte op eller noget, men kan ikke se at den skulle. Opdaterede også til firefox 4 for nylig, men det hjalp heller ikke på problemet (:

Hvis nogen har en løsning vil jeg meget gerne høre den (:
Venlig Hilsen Nicklas.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juni 2011 - 16:30 #1
Jeg tror jeg havde forsøgt at fjerne Firefox helt fra maskinen.
Du kan evt gøre det med Revo Uninstaller free, for at få det hele med.
Bagefter en scanning med CCleaner.
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
http://www.filehippo.com/download_ccleaner
Avatar billede nicklasravn Nybegynder
30. juni 2011 - 12:06 #3
Tak for tippet, vil se om det virker :)
Avatar billede nicklasravn Nybegynder
02. august 2011 - 23:23 #4
Slut :)
Avatar billede 220661 Ekspert
03. august 2011 - 16:00 #5
Hvad endte det med?? Du har lukket uden nogen kommentar.