Avatar billede Sigsim Nybegynder
10. juni 2011 - 18:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

C5 dynamics hjælp!!!!!!!

Hej med jer

Jeg har et mindre firma, og bruger c5 og er rigtig glad for det, indtil idag:-(
Når jeg åbner C5 som jeg plejer,er der pludselig kommet flere faneblade, så nu er der Finans, Debitor, Kreditor, Lager, Ordre, (Nye tilkomne Indkøb, Projekt, Ehandel, Løn) også generelt.
og nu kan jeg kun komme til hovedmenu, den reagere slet ikke når jeg feks trykker på ordrekartotek, så plejer jeg at kunne vælge ordre eller ordrearkiv, der kan jeg bare intet.
Hjælp mig og du vil blive belønnet:-)
Avatar billede illemann Novice
10. juni 2011 - 19:58 #1
Prøvt evt. lige at taste CTRL-F9 og svare ja til at slette brugerrettelser.
Avatar billede Sigsim Nybegynder
10. juni 2011 - 20:38 #2
Hej tak for dit svar, det ændre ikke noget:-(
Avatar billede kgm Praktikant
11. juni 2011 - 10:43 #3
Hej sigsim

Du skal åbne menuen
Generet / Tilpasning / Adgangkontrol / Koder

Ændrer en af dine applikationkoder ved at fjerne det sidste bogstav/tal og tryk på f3

Så opdateres adgangen til div. Moduler

/,Kenneth
Avatar billede kgm Praktikant
11. juni 2011 - 10:49 #4
Jeg glemte at nævne at du skal blot ændre bogstavet og huske at sætte det på igen

F.eks.

Hvis der står

Khidhir

Så fjern 'r'et og sæt det på igen !

Kenneth
Avatar billede Sigsim Nybegynder
11. juni 2011 - 11:28 #5
Hej Kenneth tak for dit svar, men jeg kan ikke komme ind i Generet / Tilpasning / Adgangkontrol / Koder når jeg trykker på gererelt/tilpasning bliver feltet sort og der sker ingenting:-(
Avatar billede kgm Praktikant
13. juni 2011 - 10:24 #6
Du skal være Supervisor for at kunne ændre i koderne.. :O)

Gå ind under Generelt / Dagligt / Skift Brugertype
- Vælg administrator

Opppe i toppen af vinduet skal du nu kunne se;
"Bruger : Supervisor"

Så skulle du kunne ændre koderne..

Hvis ikke er det forbi du ikke er administrator på din PC... Så skal du først logge på din PC som administrator..

/Kenneth
Avatar billede Sigsim Nybegynder
23. juni 2011 - 07:25 #7
Tak for jeres svar, jeg har langt om længe fået de ekstra moduler væk ved at tage en ældre fil at typen c5util.sys, og lægge.
Men det tager meget tid når man ik er så velbefaren i c5, og ik helt kender stederne den henter sine oplysninger.