Avatar billede Andrethy123 Nybegynder
10. juni 2011 - 14:31 Der er 5 kommentarer

Transparent billedeform, ikke 100% transparent

Hej :)

Jeg har været igang med at arbejde på et program i lang tid nu, og jeg er kommet frem til et stort problem, som jeg ikke har kunnet få fixet endnu.
Her er et billede af mit problem
http://imageshack.us/photo/my-images/838/problemw.png/

Jeg bruger transparencykey, og har brugt Google i flere timer nu, men ligemeget hvilken farve jeg vælger til at være min form baggrundsfarve, er der altid en streg rundt om mit billede.
Billedet bruges som min form.

En der ligger inde med en løsning på mit problem :)?
Håber i kunne forstå det, ellers kan jeg godt prøve at omformulere mig
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
10. juni 2011 - 23:06 #1
Ehhhh???

Måske er det bare mig der ikke fatter en pind, men "billedet bruges som  min form"???
Avatar billede Andrethy123 Nybegynder
10. juni 2011 - 23:51 #2
Hehe det må du undskylde, men jeg synes det er ret svært at formulere problemet :)

Som du kan se på det billede er der ikke en standard form, og jeg har gjort sådan at brugeren ikke kan se den standarde form, så det ligner at billedet er programmet(billedet er formen?) :P Håber du forstod det denne gang

Undskyld for besværen.
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
11. juni 2011 - 13:52 #3
Ja altså ved du hvad, jeg havde jo slet ik set at dit spørgsmål ligger under visual Bacsic, så det er bare mig der er torsket ind i noget jeg ik fatter en brik af.

Du har sikkert formuleret dig fuldstændigt korrekt.
Avatar billede Andrethy123 Nybegynder
11. juni 2011 - 20:10 #4
Hehe bare iorden!

Nogle forslag :)?
Avatar billede Andrethy123 Nybegynder
15. juni 2011 - 12:15 #5
Ingen forslag :(?