Avatar billede kigan Nybegynder
09. juni 2011 - 19:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DVD Til Blu-Ray

Hej.

Jeg ville høre om der findes et Program der kan lave DVD film om Til Blu-ray så menu og det hele stadig viker som det skal? for jeg vil gerne have mine DVD film over på Blu-ray medie.

Mvh
Kevin
09. juni 2011 - 20:15 #1
...for jeg vil gerne have mine DVD film over på Blu-ray medie... ??? Hvorfor det ?

---

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/kigan Point ude: 600 ?
Avatar billede kigan Nybegynder
09. juni 2011 - 20:27 #2
jo det vil jeg bare gerne..
Avatar billede MadsDue Nybegynder
09. juni 2011 - 22:15 #3
Nope ikke i nu
Avatar billede sifuentes Nybegynder
10. juni 2011 - 00:25 #4
overbevisende argument må man sige? Der er skam ikke overladt noget til tilfældighederne her........
Avatar billede Ialocin Novice
10. juni 2011 - 13:44 #5
Til gengæld en fantastisk kommentar i #2, sådan!