Avatar billede fileto Seniormester
08. juni 2011 - 22:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen der kender til Free Video Cutter

Jeg har downloaded et program der hedder Free Video Cutter da jeg gerne vil klippe scener ud af mine lange videoer og lave små videoklip deraf. Men programmet kan tilsyneladende ikke kende mine videoformater selvom det er gængse som mpeg og windows media. Er der nogen der har erfaring med dette program eller kan anbefale mig et andet gratis program der gør det samme?
Avatar billede pstidsen Novice
08. juni 2011 - 23:19 #1
Hvorfor er det liiigeee at du ikke bruger det forudinstallerede program (hvis du har Windows) Windows (Live) Movie Maker??

Det tror jeg der er flere (også mig) som kan hjælpe med.
Avatar billede fileto Seniormester
08. juni 2011 - 23:32 #2
Nu har jeg prøvet at importere min video til movimaker men den siger at :

"h.mpg kunne ikke importeres. En grænseflade har for mange metoder at gennemføre hændelser fra."

Er det fordi min video er for lang. Den er på en time og er fra en DVD jeg har rippet?

Eller er det fordi jeg først skal konvertere til andet format. Videoens nuværende format er mpeg?

Jeg skal også lige nævne at mit system er window xp. Har det noget at sige?
Avatar billede pstidsen Novice
08. juni 2011 - 23:41 #3
Pas. Håber du finder løsning--...
Avatar billede vejmand Juniormester
08. juni 2011 - 23:50 #4
Godt nok en gammel løsning, men virker sikkert endnu: http://www.eksperten.dk/spm/775782
Avatar billede fileto Seniormester
27. juni 2011 - 18:19 #5
Point til dig vejmand. Post et svar.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. juni 2011 - 19:40 #6
Kommer her.  :-)