Avatar billede DanielDk Nybegynder
08. juni 2011 - 17:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Overclocking af grafikkort og processer

Da jeg skal opdatere min BIOS her på fredag, og godt kunne tænke mig at få min computer til at yde en smule mere vil jeg godt vide hvordan jeg Overclocker Grafikkortet og Processoren.
Men er det smart at gøre og kan det overhovedet betale sig?

-Min computer er en: Fujitsu Siemens Amilo PI3625
Processoren er en: Intel Core 2 Duo CPU P7350 2.00ghz.

På forhånd tak.
Avatar billede noltus Novice
08. juni 2011 - 17:51 #1
Opret en profil på www.hwt.dk derinde er der mange der dyrker overclockingens ædle kunst,der er også et par guides
Avatar billede noltus Novice
09. juni 2011 - 00:36 #2
Kan se du har oprettet dig på hwt,så her er et svar til pointgivning